İlişkiler Üzerine


                    kotuadam.org


Günümüz tüketim ve emilim toplumunda ilişkiler de aynı emilim sürecini yaşıyorlar.
İnsanların birbirlerine olan tahammülsüzlüğü ve karşılık bekleyerek sundukları sözde sevgileri; birbirlerinden uzaklaşmalarına yol açıyor aslında.

Mesela; sevgili, arkadaşlarıyla buluşmuşsa her fırsatta mesaj atılıp tavır belli edilir, 'hmm arkadaşlarınlasın heralde, peki, iyi eğlenceler sana' benzeri cümlelerle candan bezdirilir.

Sevgili, karşı taraftan önce uyumuşsa, o zavallı başına geleceklerden habersizdir. Ertesi gün boyunca tavır yiyecektir, iletişim kopukluğuna maruz kalacaktır.

Eğer sevgili doğum günü, yıl dönümü vb. özel günlerden birini unutmuşsa yaşamından endişe edebilir. Çünkü yaşamdan bıktıracak derecede tavır yiyebilir.

Bu kadar ayrıntıda boğulan insanların birlikteliklerinde mutlu olmaları, çayda uzun süre bekletilen bisküvinin çayın içine düşüp çay kaşığıyla tekrar bütün halinde alınması kadar imkansızdır aslında.

Biriyle birlikte olmakla birine sahip olduğunu zannetmek aynı şey değildir. Hayat kişiseldir, isteğe göre paylaşılır :)





0 yorum:

Yorum Gönder