Havaya Mektup
Gönderen
flashback
on 24 Temmuz 2012 Salı
Etiketler:
damlataş mağarası,
florya akvaryum,
hava durumu,
Kuzey Kutbu,
mektup,
sıcak,
soğuk
Sevgili Hava;
Biliyorum ki elinde olmayan sebeplerden dolayı şu sıralar bize türlü işkenceler çektiriyorsun. Sıcak kelimesinin kifayetsiz kaldığı yerdeyim şu anda. Bu kadar nemi en son geçen yıl Damlataş Mağarası'nda ve Amazon Ormanı süsü verilmiş Florya Akvaryum'da hissetmiştim.
Serinlemek için duş almak, daha duştayken terlemek yüzünden sonuçsuz kalıyor. Dışarı çıkmak işkencenin farklı bir boyutu. Bikini Kasabası halkının bile bizden daha kuru olduğuna inanıyorum. Şu sıralar Kuzey Kutbu'nun hangi bölgelerinde yerleşim kurabilirim, onu araştırıyorum. O derece yani, 38 derece yani :(
Ha, diyeceksin ki Ozonosfer, sprey deodorant, atıklar... Haklısın. Ne ettilerse ben onu çekiyorum sanırım.
Bu noktada senden bir ricam olacak. Sadece bana özel bir soğuk hava kütlesi mümkün müdür acaba ?
Cevabını en kısa zamanda bekliyorum. Toparlan, Kendine gel bebeğim. Öptüm.



0 yorum:
Yorum Gönder